niedziela, 26 lipca 2015

26/07/15


Kochani!
Zdjęcia, które zaprezentuje Wam w tym poście udało mi się wykonać już jakiś czasem temu, z mega skromną i zdolną dziewczyną - Magdą (fp - Magda Ciura Fotografia). Jest ich więcej niż zwykle, bo zrobiłyśmy duużo ujęć. Po pierwszych ujęciach, które zobaczyłam, wiedziałam, ze przed nami będzie jeszcze wiele wspólnych sesji. Spódniczke dorwałam w sh i od razu wiedziałam, ze musze ją mieć. Od dawna szukałam takiej w sieciówkach. Jest wykonana z bardzo prześwitującego materiału, dlatego musiałam założyć pod nią szarą spódniczkę z H&M. Do tego mój zdecydowanie ulubiony biały, obcisły top i skórzana kamizelka,która zresztą miałam na sobie od bardzo, bardzo dawna. Do naszyjnika dodane były wszystkie litery alfabetu, także można układać z nich różne napisy i zmieniac, kiedy tylko mamy na to ochote. Jeśli chodzi o buty to są naprawde mega wygodne i uwielbiam w nich chodzic, także polecam. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!





















top-Terranova  marynarka-Sinsay  spódniczka-sh  buty-deezee.pl  naszyjnik-H&M  bransoletka-Apart

19 komentarzy:

  1. przepiękny outfit!
    wszystko jest cudowne ♥

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Wera jak zawsze pięknie! Kocham!!!!! #KW<3333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze jestes najpiekniejsza dziewczyna jaka kiedykolwiek widzialam!
    Cudowna stylizacja!
    #KW !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś, a twoje zdjęcia są zawsze dopracowane <3
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia! *.*
    Także bardzo ładna spódniczka :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/2015/07/wakacje-nad-morzem-newdresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  6. czarny stanik pod biały top.. Pozowanie i blogowanie zostaw profesjonalistkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak miało byc ;) a to ze Ci jad aż kapie, nie spowoduje, ze przestane robić to co lubie:* i dzieki za ten komentarz, nawet nie wiesz, jak motywuje:*

      Usuń
  7. Zdjęcia meeega! zostaje tu na dłużej.
    Obserwuję. Prześliczna stylizacja.
    Masz szansę na wielki sukces i dobrze ją wykorzystujesz.
    Oby tak dalej! :***
    zapraszam do mnie: wisniowapastelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest twoj naturalny kolor wlosow? piękny odcien :) zazdrooo

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz i świetny masz styl ;)
    pozdrawiam i obserwuję ;);*

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne zdjęcia! wyglądasz przeeepięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ćwiczysz? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica jest cudowna, zazdroszczę :D
    http://amberludmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń